هتل های شیک آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل رز ریزورت آنتالیا

RoseResort1.jpg

هتل رز ریزورت آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 50 کیلومتر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا در نزدیکی ساحل مدیترانه که تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق از استانداردها برخوردار است که برای توریستان آنتالیا تدارک دیده شده است. اتاقهای هتل دارای امکانات تلویزیون ماهواره ایی، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، سشوار و … به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

RoseResort2.jpg

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

 رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و دیگر امکاناتی که برای تورسیتان تور آنتالیا مهیا شده است.

RoseResort5.jpg

RoseResort4.jpg

RoseResort3.JPG

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل ریزورت آنتالیا سفر خوب و به یاد ماندنی را سپری می کنید.

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

هتل سیام الگانس آنتالیا

siamelegans1.jpg

هتل سیام الگانس آنتالیا که از هتل های معروف و 5 ستاره آنتالیا محسوب می شود،در منطقه بلک و در کنار ساحل دیدنی مدیترانه قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر می باشد که برای راحتی حال میهمانان تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل برای رفت و آمد به این مناطق مهیا می باشد.
siamelegans5.jpg

هتل سیام الگانس آنتالیا ۳۲۲ اتاق دارد که شامل اتاق های یک تخته ، دو تخته ، اتاق های خانوادگی و سوئیت مدرن می باشد و همه آنها دارای امکانات و دکوراسیونی شیک و مجلل می باشند.همچنین ویژه افراد معلول نیز اتاق هایی در نظر گرفته شده که همه مسافران تور آنتالیا با هر شرایطی بتوانند در این هتل بسیار زیبا اقامت داشته باشند.از جمله امکانات اتاق های هتل سیام الگانس آنتالیا می توان به:قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع اشاره کرد.

siamelegans2.jpg

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

امکانات رفاهی و ورزشی هتل سیام الگانس آنتالیا شامل : 9 رستوران،کافی شاپ، بوفه مجلل صبحانه ،سرویس نگه داری از کودک ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری و فروشگاه،سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی و....می باشند که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

siamelegans3.jpg

siamelegans4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل رویال وینگز آنتالیا

royalwings1.jpg

هتل رویال وینگز آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره مجلل و شیک آنتالیا بوده که در سال ۲۰۰۵ و در ۱۰ طبقه احداث شده است. این هتل در نزدیکی ساحل لارا واقع شده و ۷۲۰۰۰ مترمربع باغ دارد که باغ های زینت یافته آن با درختان نخل و خرما پوشیده شده و باعث ایجاد مسیر زیبا و دل انگیزی به سمت ساحل شده است.همچنین مجموعه آبی بسیار وسیع با تفریحات مختلف، لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور آنتالیا به وجود آورده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر می باشد.

royalwings2.jpg

هتل رویال وینگز آنتالیا دارای ۴۶۵ اتاق است که شامل 65 سوییت می باشد.این اتاق ها بسیار شیک و مجلل بوده و امکاناتی کامل و بالکنی با چشم انداز زیبا دارند که میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و لذت بخشی را در آنها تجربه نمایند. رستوران این هتل نیز دارای انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها می باشد.همچنین این هتل دارای کتابخانه ای با انواع کتاب ها برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.

royalwings4.jpg

royalwings5.jpg

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

هتل رویال وینگز آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله:لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، ۸ آسانسور، صندوق امانات، صرافی، کافه، سوپرمارکت، فروشگاه، آرایشگاه، بار، کلاب شبانه، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، 3 رستوران،اتاق کنفرانس، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم، پارکینگ،‌ زمین بازی کودکان و کلاب کودک برای کودکان ۴ تا ۱۲ ساله،خدمات سرو غذا در اتاق ،‌خشک‌شویی و خدمات پزشکی و همچنین امکانات ورزشی همچون: پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت ،ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی)،اتومبیل کرایه،امکانات ورزشهای آبی و... می باشد که میهمانان تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

royalwings6.jpg

royalwings3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

nirvana1.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر واقع شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی 900 متری می باشد و 3 اسکله اختصاصی نیز دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود ۴۳ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا نیز ۳۰ کیلومتر می باشد.این هتل با امکانات و مناظر زیبایی که دارد، مورد استقبال مسافران و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

nirvana2.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار شیک و به روزمی باشد که همه آنها دارای امکاناتی همچون مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریا و...می باشند. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز بوده و سرسره های مهیج و رنگارنگی دارد که نظر همگان را به خود جلب کرده است.این هتل دارای رستوران های رو باز در کنار استخر و نیز سربسته می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده نموده و لحظات خوب و خاطره انگیزی را در آنتالیا سپری نمایند.

nirvana3.jpg

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

از جمله امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان به: رستوران، تهویه مطبوع، لباس شویی،خشکشویی، شاتل فرودگاهی، سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی، تنیس زمین بازی، غواصی، حمام بخار فنلاندی، استخر در فضای باز و بسته و...اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا با استفاده از این امکانات می توانند سفری خوب و لذت بخش را تجربه نمایند.

nirvana4.jpg

nirvana5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شیک آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,لوکس ترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: